Daca va inchipuiti ca vorbim despre iPhone-uri sau Galaxy S 3-uri care vor rula BlackBerry 10, acest lucru este momentan imposibil. Cei de la RIM au pus la cale o campanie publicitara bazata pe spoturi fullscreen care ar urma sa fie afisate pe ecranele telefoanelor iOS si Android. Practic utilizatorii vor vedea cum sistemul lor de operare “se transforma” in BlackBerry 10 si le vor fi demonstrate cateva functii cheie ale acestui sistem de operare.
Mai mult decat atat unele spoturi vor avea caracter interactiv, utilizatorii fiind invitati sa completeze anumite task-uri care sa le prezinte eficienta functiilor (de exemplu viteza si acuratetea tastaturii) din BlackBerry 10. Acelasi sistem de “real-time marketing” va fi utilizat si pentru publicitatea online vazuta de utilizatorii de desktop-uri cand vor intra pe site-uri precum The Guardian sau The New York Times.
Citeste AICI continuarea articolului!
Inginerii de la Google te ajuta sa-ti uzi gradina prin internet... Noul Google+ pentru mobile e mai prietenos cu pozele...