Juriul competitiei va stabili cate un castigator pentru fiecare sectiune de concurs si va acorda trofee de aur, argint si bronz pentru categoriile „Site-uri, Microsite-uri si Bloguri de promovare" si „Campanii Interactive". Agentia cu cele mai valoroase lucrari premiate in competitie va deveni Agentia Anului 2011. Internetics si IAB Romania vor acorda, de asemenea, distinctia Webvertiserul Anului.
Competitia Internetics 2011 are si un juriu dedicat ce va acorda un Premiu Special de Webdesign pentru una dintre lucrarile inscrise in categoria „Site-uri, Microsite-uri si Bloguri de promovare".
Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online, contribuind pe parcursul ultimillor zece ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.
The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si 10 ani de creativitate romaneasca.
Sursa: Antena3
Japonia: Producatorii LCD se aliaza impotriva presiunii sud-coreene... De acum poti sa zbori fara avion cu 100 de kilometri la ora...