Doar odata cu lansarea tabletei iPad 2 s-a inteles cu adevarat ce efect are brandul "Apple", cand mii de oameni din toata lumea au dormit in aer liber pentru a-si putea achiziona faimosul gadget inca din primele ore ale lansarii.
Vanatoarea de tehnologie a devenit pelerinaj prin isteria, obsesia si sacrificul pe care le-a creat. Iar adeptii nu se deosebesc prea mult de fundamentalistii religiosi, concluziona recent un studiu efectuat de o echipa de neurocercetatori.
Cine are un produs Apple e conectat la informatie si, mai presus de orice, detine secretul calitatii. Un fel de pasaport ce-i plaseaza pe posesori in casta celor privilegiati. Pentru multi, iPhone-ul sau iPad-ul au devenit o extensie a personalitatii.
Iar nu putini sunt cei care, la propriu, cu greu ar putea trai fara un touchscreen veritabil. Marca... Apple. Bine sau rau? Momentan, doar un fapt divers.
sursa: dailymail.co.uk
foto: innovationsinnewspapers.com