Spre surprinderea celor care cred că investiția într-un Smart TV vine la pachet doar cu lapte și miere, aceste creații fac o treabă foarte bună în vă spiona activitățile.
Sunt șanse foarte mari ca acel Smart TV din sufragerie, achiziționat cu eforturi financiare semnificative, să nu se rezume doar la a vă servi conținut multimedia și posturi TV. El este capabil de mult mai mult. Știe să vă ofere conținut personalizat, iar cu fiecare aplicație instalată sau clip vizionat vă cunoaște mai bine. Mai mult decât atât, producătorul său vă cunoaște mai bine, împreună cu toții partenerii săi care au fost dispuși să plătească pentru acest informații.
Deja de câțiva ani, reclamele personalizate nu se mai regăsesc doar pe Google și pe site-urile voastre personalizate. TV-ul vostru inteligent a învățat să vă servească reclame pe ,,gustul vostru”. Iar dacă această particularitate nu vă frustra suficient, există vulnerabilități de securitate grave incluse într-un Smart TV care ar trebui să vă ajute să vă ridicați câteva semne de întrebare în legătură cu beneficiile faptului că puteți intra pe YouTube sau pe o pagină web direct de pe televizor.
Continuarea pe Playtech.ro.