Intr-un studiu recent, 61% dintre cele 1006 persoane intevievate incearca sa renunte la Facebook. Desi succesul nu este permanent si cei mai multi reusesc sa stea fara reteaua de socializare doar cateva zile, exista unii performeri care se lauda cu cateva saptamani departe de Facebook. Pentru ca evidenta problema cauzata de compania americana este legata de timpul pe care-l consuma asa zisa ,,socializare”, tot acesta a fost si motivul pentru care multi utilizatori incearca sa renunte. Doua zeci si unu de procente dintre persoanele care au luat parte la studiu au afirmat ca nu au suficent timp intr-o zi pentru a urmari activitatea din news feed. Doar 10 procente pretind ca nu au nici un interes pentru Facebook, in timp ce 8% au constientizat ca dedica prea mult timp acestei activitati.
Nu toate vestile sunt rele pentru reteaua de socializare. Un numar de 69 la suta dintre participantii la studiu au afirmat cu seninatate ca vor petrece aceeasi perioada de timp pe Facebook in 2013 cat au petrecut si in 2012. Cu alte cuvinte, nu va asteptati la plecari in masa de la Facebook la Google+ sau My Space.
Citeste AICI continuarea articolului!