În cazul în care v-aţi plictisit în cei trei ani în care butonul Facebook Like nu s-a schimbat, gigantul în socializare v-a ascultat rugămintea.
Este incredibil modul în care anumite elemente din online, indiferent cât de mici şi de nesemnificative sunt, îţi ajung cu usurinţă în subconştient. Butonul Facebook Like este un astfel de element, la fel şi cel de Share aferent aceleiaşi reţele de socializare. Pentru ca se pare ca nu reuşeau să fie foarte evidente, cele două au fost reinventate de la zero, motiv pentru care, în curând, ar trebui ca formatele de mai sus sa fie vizibile pe toate site-urile pe care le vizitaţi şi folosesc aceasta formă de manifestare a interesului.
Introdus iniţial în 2010, aceasta este prima dată când gigantul din Menlo Park îşi aduce aminte de butonul de Like. Renumit în parte pentru degetul orientat în sus care manifestă aprecierea faţă de conţinutul pe care îl găsiţi online, noul Like nu va mai încorpora respectiva caracteristică. O trăsătură dominantă cromatică va consta în combinaţia dintre alb şi albastru, care reuşeşte să ,,sară în ochi”. Pe lângă litera F ieşită în evidenţă datorită marcajului alb de jur imprejur, cuvântul Like scris în Helvetica este în egală măsură lizibil şi proeminent. Acelaşi lucru se poate spune şi despre micile modificari manifestate prin noul buton Share.
Citeste AICI continuarea articolului!
VIDEO! Hercule va fi mic copil pe lângă “oamenii bionici”... HDD-urile Ultrastar folosesc heliu pentru a maximiza capacitatea...