Persoana care se va ocupa de aceasta noua abordare este Vadim Lavrusik, un fost jurnalist, care a ocupat, pana la aceasta mutare, postul de manager al comunitatii pentru site-ul Mashable, o pagina web pentru stiri din domeniul high tech.
Avand peste o jumatate de miliard de utilizatori, Facebook a devenit cea mai populara metoda de a pastra legatura cu prietenii sau familia pe Internet, dar a pierdut teren in fata Twitter sau Tumblr in ceea ce priveste utilitatea ca instrument de colectare si distribuire a articolelor de stiri.
Lavrusik a atras atentia celor de la Facebook prin blogul sau in care explica modul in care jurnalistii ar putea beneficia de pe urma instrumentelor de distributie si promovare puse la dispozitie de site-ul de socializare. Iar Facebook se va putea bucura de succesul pe care l-a cunoscut si Twitter in acest domeniu.
Retelele de socializare, in special Twitter, au reprezentat importante surse de informare in timp real pentru milioane de oameni in cazul mai multor evenimente majore, asemenea cutremurului din Japonia sau revoltele populare din Africa.
sursa: Antena3.ro
foto: Facebook.com