Fiecare pagina de Facebook apartinand unei vedete moderne sau a unei personalitati din orice domeniu de activitate are cinci, zece sau doua zeci de alternative. Cum e si normal, dintre toate acele pagini, doar una este cea reala. Pe motive cat se poate de corecte, Facebook a implementat un sistem prin care nu veti mai fi niciodata in dilema daca ati dat Like la adevarata pagina de Facebook a Madonnei sau a lui Obama.
Ideea este simpla, usor de implementat si urmareste doua linii de dezvoltare, estetica si functionala. In format digital, atat Facebook pe mobil cat si versiunea de desktop a beneficiat de un facelift in ultimele saptamani. Pe langa upgrade-urile estetice avute in vedere de Facebook, gigantul din spate a facut zilele trecute o investitie la care foarte putini se asteptau. Este vorba de paginile oficiale ale diverselor firme sau persoane publice care s-au transformat subit in pagini verficate. Schimbarea s-a produs printr-o mutare prin care este foate probabil ,,sa-i lase fara respiratie” pe cativa proprietari de pagini de Facebook care inselau sistemul sau erau mai degraba dedicati unui fanclub aferent unei personalitati. Indiferent de pretextul schimbarii, faptul ca in dreptul numelui unor personaliati sau firme vedeti o sigla intitulata ,,verified page” ofera vizitatorilor un dram suplimentar de incredere intr-un produs sau o entitate.
Pentru a aduce in continuare fani pe Facebook, compania lui Zuckerberg, in cea mai noua transformare de forte din ultimii ani are mari sanse ca pe termen lung sa-si micsoreze numarul de utilizatori si trafic. Nu de alta, dar 10 pagini false dedicate lui Justin Bieber genereaza cu siguranta mai mult trafic decat o singura pagina.
Citeste AICI continuarea articolului!