Gmail este clientul de email perfect pentru un numar foarte mare de internauti. Foarte multi dintre prietenii mei si dintre cunoscuti si-au trimis emailul de firma pe Gmail si au renuntat complet la solutii dedicate gen Outlook sau Windows Live Mail. Meritele clientului de mail de la Google pot fi rezumate prin motive diferite care variaza de la utilizator la utilizator.
Serviciul de posta electronica Gmail a implinit noua ani zilele trecute. Cu o istorie impresionanta si schimbari importante, o parte semnificativa din primul deceniu de email de la Google este sintetizata prin infograficul de mai jos. In primul rand, email-ul a evoluat proportional cu modul in care ne-am schimbat obiceiurile de comunicare in format digital. In secolul VoIP, definit prin aplicatii gen WhatsApp, Viber sau Skype, nu mai privim la fel ca acum 10 ani ideea de email. Acestea sunt doar cateva aspecte pe care Google a demonstrat ca le intelege.
Pe 1 aprilie 2004 Gmail era lansat sub forma unui serviciu bazat exclusiv pe invitatii. Oferea 1GB de spatiu stocare, doar ca un an mai tarziu sa dubleze in mod gratuit respectiva valoare. In 2007 a fost introdus pe serviciul de email Google, suportul pentru IMAP, o functie perfecta pentru o perioada in care proaspetii utilizatori de smartphone doreau sa-si acceseze emailul de oriunde. Tot atunci s-a renuntat la invitatii, oricine putea deveni utilizator de Gmail. In 2012 capacitatea de stocare a crescut la 10 GB pentru fiecare utilizator in parte.
Citeste AICI continuarea articolului!