În cazul în care te întrebai cum poți să îți faci cumpărăturile cât mai rapid, venim cu o veste bună în ajutor, sau mai bine zis Google vine. Compania a anunțat că a implementat în cadrul secţiunii alocate imaginilor din cadrul propriului motor de căutare, tehnologia Lens, disponibilă până acum în cadrul aplicaţiei Google Photos.
Lens va recunoaşte produsele din fotografiile pe care Google le indexează, iar când utilizatorii care caută imagini dau peste o poză procesată de această tehnologie vor observa un mic punct în dreptul anumitor elemente din imagini.
Apăsând pe un punct, utilizatorii vor deschide o listă de site-uri care vând produsul respectiv.
Achiziţia de produse pornind de la căutarea imaginilor a devenit în ultimii ani o alternativă la cumpărăturile online tradiţionale. Tinerii, în special, preferă să cumpere în acest fel haine sau bijuterii pe care le văd în poze, relatează news.ro.
Prin implementarea tehnologiei Lens în secţiunea dedicată căutării imaginilor, Google merge pe drumul deschis deja de Pinterest şi Instagram. Produsul deţinut de Facebook vinde deja reclame prin intermediul imaginilor postate, trimiţând utilizatorul direct pe site-ul comerciantului pentru achiziţie.
Pentru început, noua funcţie este disponibilă doar vorbitorilor de limbă engleză din Statele Unite, urmând să fie implementată treptat pentru alte limbi şi în alte ţări.
Vrei să cumperi un calculator refurbished? Iată cum să eviți riscurile unei astfel de achiziții... Era transformării digitale. Cum reușesc companiile să își adapteze modelul de business la noile soluții tehnologice...