TechCrunch, o sursă care raportează schimbarea, spune că mutarea ar fi „admiterea rezultatelor mediocre” la Instagram TV. De la apariția acesteia din iunie 2018, acesta a fost descărcat de 7 milioane dintre cei peste un miliard de utilizatori ai rețelei sociale principale.
Reprezentanții Facebook nu au vorbit în mod firesc despre eșec sau rezultatele slabe pentru IGTV. În schimb, ei au comentat că „majoritatea oamenilor găsesc conținut prin avansări în feed, în secțiunea „Explore”, în profilurile creatorilor și în aplicația independentă”.
Aceștia au recunoscut că butonul IGTV aproape că nu este folosit de utilizatori. La câteva luni după ce a anunțat IGTV, cofondatorii Instagram - inclusiv Kevin Systrom, în imagine - și-au dat demisia de pe Facebook.
„Încercăm mereu să păstrăm (platforma) cât mai simplu posibil, astfel încât eliminăm această pictogramă pe baza acestor lecții învățate și comentarii din comunitatea noastră”, a spus un purtător de cuvânt al companiei.
„Oamenii folosesc rețelele sociale în primul rând pentru a păstra contactul cu prietenii și a împărtăși fragmente din viața lor de zi cu zi; ei nu vor viziona neapărat un videoclip înregistrat profesional pe cinci minute pe care îl pot găsi probabil pe alte platforme", concluzionează Engadget.
Nu face aceste greșeli când îți încarci iPhone-ul... Amazon lucrează la un sistem de plată cu palma...