Ca parte a acestei strategii, spre exemplu, fabrica LG din Varsovia, Polonia, isi va tripla productia de frigidere, de la 300.000 de unitati anual in prezent la un milion de unitati. Noua linie de productie de masini de spalat din Polonia are, de asemenea, ca obiectiv de productie un milion de unitati pe an. „Toate aceste investitii au ca scop sa raspunda cererilor de piata la nivel european, mai devreme decat mai tarziu", a declarat Zoung-ha Lee (foto), CEO al Companiei Home Appliances a LG Electronics, mentionand ca o mare parte din produsele livrate pe piata europeana vor fi fabricate in Europa intr-un procent mai mare decat in Coreea si China.
De asemenea, la nivel european, LG Electronics urmareste sa isi consolideze pozitia pe segmentul de electrocasnice incorporate prin colaborarea la un alt nivel cu partenerii de distributie si prin introducerea unei game localizate de produse in pietele strategice din Europa, precum Franta, Spania, Italia si Germania, mai spun oficialii companiei.
Compania tinteste o crestere a cotei cu 13% (pe baza volumului de vanzari) pe segmentul masini de spalat si cu 12.5% pe segmentul de frigidere in urmatorii patru ani. „Piata europeana a devenit extrem de competitiva ca urmare a jucatorilor locali activi in industrie. Ne-am consolidat investitiile in regiune si am dezvoltat produse pornind de la nevoile si asteptarile consumatorilor europeni", a mai spun Zoung-ha Lee.
sursa: financiarul
foto: financiarul.com
X-Slim, GPS-ul cu cel mai rapid software de navigatie... Designul sunetului, Philips MCD900 cu SoundSphere...