După ce a obţinut pentru trei ani la rând acest titlu, Apple a fost învinsă de către Google când vine vorba de valoarea globală a brandului.
În urmă cu aproximativ jumătate de an, în luna noiembrie 2013, anunţam faptul că Apple a câştigat a treia oară consecutiv titlul pentru cel mai puternic brand global ca valoare financiară. Din păcate pentru fanii gigantului din Cupertino, respectiva distincţie s-a dus în acest an la Google. Merită avut în vedere că există o singură organizaţie care realizează astfel de topuri în fiecare an.
După publicarea raportului Millward Brown’s 2014 100 Top BrandZ aflăm că, datorită multor iniţiative futuriste ale grupului de cercetători din Google X – menite să facă lumea un loc mai bun, gigantul din Mountain View a învins compania lui Tim Cook. Printre proiectele amintite se numără lentilele de contact inteligente pentru diabetici şi Project Loon, o iniţiativă pentru conexiuni la internet mai accesibile în diverse colţuri ale lumii.
Citeste AICI continuarea articolului!