Fostul Chief Commercial Officer al operatorului, Karsten Wildberger, declara in noiembrie 2010 ca vanzarile de smartphone (ca unitati) reprezinta 10% din totalul de telefoane mobile vandute in Romania. Totusi, in urmatoarele luni procentul ar putea ajunge la 20%.
De asemenea, raportul GfK pentru piata locala de electronice si IT&C, prezentat in luna mai, arata ca valoarea totala a pietei de telecomunicatii (telefoane mobile, smartphone) a scazut cu 1,5% in primul trimestru al lui 2011 comparativ cu aceeasi perioada a lui 2010, insumand 41 milioane de euro, potrivit studiului Gfk.
Scaderea in valoare este mai mica decat scaderea in unitati datorita cresterii continue a ponderii smartphone-urilor. Vanzarile de smartphone-uri cresc rapid, castigand gradual cota de piata in detrimentul telefoanelor mobile „traditionale", dublandu-si vanzarile in unitati fata de trimestrul anterior.
Citeste si Jurnalul National!
Foto: partners4prosperity.com