- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Publisherii de jocuri au promis să susțină mai mult vloggeri YouTube, după ce sistemul automat de verificare al lui Google a luat-o razna.
Mii de clipuri cu denumirea ”LetsPlay” de pe YouTube, clipuri aparținând atât unor vloggeri Youtube mici, dar și unor nume mai mari în domeniu, au fost marcate ca încălcând copyright-ul. Astfel, pentru canalele mai mari, această situație blochează plățile obținute prin reclamele afișate pe acele clipuri. Desigur, oamenii s-au revoltat, iar asta în număr mare. TheRadBrad sau TetraNinja, utilizatori cu 2 milioane și respectiv 500.000 de subscriberi, au publicat răspunsul dezvoltatorilor de jocuri, care nu au acționat voit în această situație. De vină a fost doar sistemul automat de la Google.
Astfel, Ubisoft, Capcom, Blizzard, Deep Silver și alți producători de jocuri au promis că vor ajuta vlogeri YouTube care dețin secvențe de gameplay să anuleze aceste atenționări de copyright și să redobândească controlul asupra reclamelor de pe canalele acestora. Termenul ”LetsPlay” se referă la capturi vide ale gamplay-ului, de obicei cu comentarii nostime, un gen de clipuri care a devenit din ce în ce mai popular în ultima vreme. Ca idee, PewDiePie, un uploader care crea astfel de conținut are aproximativ 50 de milioane de vizualizări pe clipurile sale, toate fiind blocate de sistemul automat de verificare de la YouTube.
Citeşte AICI continuarea articolului!