News Feed-ul de pe Facebook este OK. Nu este genial, în special pe Windows Phone, dar în mare parte este funcțional, chiar eficient. În orice caz, Facebook crede că îl mai poate îmbunătăți.
De obicei, principalele știri care îți apar în vârful feed-ului de pe pagina principală a Facebook-ului sunt cele cu care lumea interacționează cel mai mult. Cele care nu au multe like-uri sau nu au fost accesate la fel de mult sunt trimise mai jos până dispar în neantul arhivelor rețelei de socializare.
Ei bine, multă lume e nemulțumită de această funcție a Facebook-ului, de vreme ce multe dintre postările din vârful News Feed-ului sunt fie sponsorizate, fie au o popularitate nejustificată care displace unui număr mare de oameni. În acest sens, Facebook plănuiește să aducă la zi News Feed-ul și să prioritizeze noutățile care apar în listă, bazându-se atât pe interacțiunile cu utilizatorii cât și pe sondaje interne de relevanță. Pe scurt, noul News Feed ar putea să promoveze știri interesante, dar care sunt în același timp ușor nișate.
Mai multe, AICI!