Punand imaginile celor doua telefoane fata in fata, sud-coreenii au plasat mesajul "It doesn't take a genius" (Nu este nevoie sa fii un geniu) si au facut o lista cu caracteristicile telefoanelor, subliniindu-le pe cele pe care smartphone-ul Samsung le are in plus sau superioare concurentului sau de la Apple.
Reclama, distribuita sub forma de tiparita, subliniaza faptul ca multe dintre specificatiile tehnice si functiile de soft prezente pe iPhone 5 erau disponibile deja pe Samsung Galaxy S III, telefon care are si o rezerva de proprietati unice fata de telefonul de la Apple. Dintre acestea, Samsung aminteste de tehnologia NFC, bateria mai durabila si detasabila, spatiul de stocare cu posibilitatea de suplimentare pana la 64 GB, ecranul mai mare si rezolutia mai buna suportata de acesta. Anuntul publicitar se incheie cu concluzia "The Next Big Thing Is Already Here" ("Noul cel mai bun telefon este deja disponibil").
In ciuda eforturilor Samsung, Apple a zdrobit recordul precomenzilor in primele 24 de ore de la prezentarea oficiala a noului iPhone 5, cu peste doua milioane de comenzi.