Pe scurt, Facebook tinteste in prezent sa devina un site pe care utilizatorii sa petreaca mult timp, dar si unul care sa ii orienteze online si sa-i influenteze, din ce in ce mai mult, cand sunt offline.
"Credem ca un pas important in continuare este sa ajutam utilizatorii sa isi spuna povestea", a spus cofondatorul si directorul general Facebook, Mark Zuckerberg.
El a prezentat actuala strategie a retelei de socializare - un demers de "a regandi unele industrii".
Aceasta miscare facuta de Facebook face mai acerba lupta cu Google, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet. Totodata, Google si-a lansat intre timp propria retea de socializare, Google+, dar aceasta ramane deocamdata mult in urma Facebook.
Astfel, Facebook incearca sa castige lupta cu Google, prin schimbarea felului in care oamenii gasesc ce ii intereseaza pe internet. In prezent, majoritatea oamenilor gasesc ce isi doresc, stiri, informatii utile, prin cautare pe web. Insa Facebook incearca sa schimbe acest lucru, prin directionarea utilizatorilor catre continuturi preferate de prietenii lor din retea.
Citeste tot articolul in Jurnalul
FOTO: gottabemobile.com