La nivel global, doar doua companii producatoare de telefoane genereaza vanzari atat de mari, incat sa conduca fara sa-si faca grija ca mai pot fi depasite. Este vorba de Samsung si Apple. Dintre acestea, diferenta o da si cantitatea – in timp ce gigantul din Cupertino vinde zilnic acelasi telefon, sud-coreenii au asaltat piata cu zeci de modele in ultimii doi-trei ani. Incercand sa stabilieasca exact cat de bine le merge celor de la Samsung, cu produse de toate diagonalele, de la S3 Mini pana la Mega 6.3, cei de de la TrendForce au publicat graficul de mai sus.
In caz ca mai era vreun dubiu, faptul ca Apple lanseaza un singur terminal anual reprezinta un handicap din ce in ce mai mare. Ultimul studiu de piata al celor de la TrendForce confirma 27 de milioane de iPhone-uri vandute pe trimestrul 2 al acestui an, in timp ce Samsung a comercializt 71 de milioane de unitati in aceeasi perioada. Aceasta este doar cea mai recenta dovada a faptului ca sud-coreenii joaca in alta liga si ca reteta lor de a lansa produse pe banda rulanta functioneaza mai bine. Este adevarat ca vanzarile de Galaxy S4 au contribuit semnificativ la valoarea publicata mai sus. In acelasi timp, este adevarat ca cele patru-cinci variante de Galaxy S4 se vand in parte datorita faptului ca s-a creat un brand cultural in jurul denumirii de S4 si in parte datorita inertiei.
Citeste AICI continuarea articolului!
O clona de HTC One Max apare in China inaintea produsului final... Primul touchscreen cu recunoastere de amprente ...