- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
După ce au fost sesizate probleme cu noul Galaxy S5 în mai multe circumstanţe, mai precis cu camera Galaxy S5, Samsung a decis să publice un comunicat de presă.
În urmă cu aproximativ o săptămână, au fost sesizate pentru prima oară mai multe probleme cu camera Galaxy S5. Deşi în teorie respectivele dispozitive veneau la pachet cu abilităţi de captură remarcabile, mai mulţi proprietari s-au plâns că nu putea să facă poze. În momentul în care respectivii încercau să intre în aplicaţia de captură foto/video erau întâmpinaţi cu un mesaj foarte clar intitulat ,,camera failed”.
Partea proastă este că un număr destul de mare de utilizatori s-au plâns de această problemă. Partea bună este că Samsung a oferit nişte răspunsuri pe marginea respectivului eveniment. ,,Am descoperit că situaţia în cauză a fost întâmpinată într-o porţiune foarte limitată de unităţi Galaxy S5 produse chiar la început, iar complicaţiile au fost cauzate de componenta ROM (Read Only Memory), care stochează informaţii necesare pentru operarea camerei.” Cum era de aşteptat, s-a insistat destul de mult pe faptul că doar o parte infimă din terminale comercializate au creat neplăceri proprietarilor.
Citeste AICI continuarea articolului!