1. Apple
Unul dintre cele mai importante brand-uri din lume, Apple, a fost fondat de catre Steve Jobs si partenerii lui, in anul 1976. Logo-ul Apple este un mar muscat, care se zvoneste ca simbolizeaza fructul interzis, care a condus la alungarea Evei si a lui Adam din Rai.
2. Starbucks
Un fapt interesant este ca Starbucks s-a inspirat pentru logo-ul firmei din sirenele mitologiei grecesti. Acestea sunt unele dintre cele mai periculoase creaturi din mitologie, care ii atrageau in mrejele lor pe marinari, tinandu-i captivi si apoi omorandu-i.
3. Versace
Logo-ul Versace o portretizeaza pe Medusa. In mitologie, aceasta era una dintre gorgone (care putea transforma orice muritor in stana de piatra) si a fost pedepsita de zeita intelepciunii, Atena, pentru pacatele ei.
4. Comedy Central
Logo-ul postului de televiziune american (care prezinta, in general, programe de comedie), este simbolizat printr-un C intr-un alt C. Acesta este mult mai creativ si original decat logo-urile anterioare, care erau reprezentate numai de textul "Comedy Central".
5. Olimpiada de la Londra din 2012
Logo-ul Olimpiadei din 2012 este unul extrem de controversat, cum nu a mai fost niciodata inainte. Observat cu atentie, simbolul "2012", din imaginea de mai jos, poate fi interpretat si ca un act sexual. Mai mult decat atat, Iranul a obiectat impotriva logo-ului Olimpiadei de la Londra, pentru ca ar fi, de fapt, o alta forma a cuvantului "Zion" (numele unei regiuni, folosit adesea ca sinonim pentru Ierusalim).
6. BMW
Cerul albastru si non-culoarea alb din logo-ul BMW simbolizeaza originea bavareza a automobilului, acolo unde a fost fabricat pentru prima data. Mai mult decat atat, stralucirea si efectul de gradient al logo-ului se refera la primele elice realizate vreodata de BMW.
7. Volkswagen sedan
Volkswagen sedan a fost denumit dupa Faeton, fiul din mitologia greaca a lui Helios, zeul soarelui, si a oceanidei Climene. Acesta a fost, insa, omorat in ceruri de Zeus, pentru calatoria sa nechibzuita in caleasca lui Helios.
8. Vodafone
Vodafone este protagonistul uneia dintre cele mai puternice controverse: compania este acuzata ca promoveaza credinte satanice prin intermediul logo-ului sau. Culoarea rosie este un simbol al satanismului, iar cei trei de "6" se refera la bestia din Cartea Revelatiei.
9. Chicago Blackhawks
Imaginea indianului din logo-ul Chicago Blackhawk este derivata de la fondatorul unitatii militare "Blackhawk Division".
10. Mercedes Benz
Mercedes Benz are unul dintre cele mai bune motoare de automobile, iar logo-ul companiei vorbeste de la sine. Steaua din logo arata in trei puncte: dominarea pamantului, a apei si a aerului.
Sursa / Foto: logoguru.co.uk