Twitter va aloca un spaţiu mai mare unor evenimente majore precum Cupa Mondială, cutremure, nunţi regale şi alegeri, încercând astfel să faciliteze accesul utilizatorilor la tweet-uri interesante.
Potrivit Reuters, compania Twitter a încercat să se diferențieze pentru utilizatori și agenți de publicitate, punând accent pe evenimente și știri, spre deosebire de alte platforme de socializare, precum Facebook, care au prioritizat mesajele publicate de familiile și prietenii utilizatorilor, în detrimental știrilor.
Twitter, cu sediul în San Francisco, a transmis că va începe să notifice utilizatorii atunci când a avut loc un eveniment care i-ar putea interesa și că va promova astfel de evenimente într-o secțiune dedicată pe pagina de căutare a platformei.
Aceste notificări vor apărea în prima parte a timeline-ului de pe Twitter – primul lucru pe care îl văde utilizatorii în general atunci când accesează platforma pe un smartphone, potrivit lui Keith Coleman, vicepreședinte de produs la Twitter.
„Vrem ca Twitter să fie micuța pasăre de pe umărul tău care îți spune ce trebuie să știi, atunci când trebuie să afli”, a mai spus Coleman.
Utilizatorii vor avea acces la selecții de mesaje, imagini și material video grupate pe subiecte prin intermediul unor algoritmi și prin intermediul unor „curator umani”.
Facebook anunță o schimbare uriașă! Ce se va întâmpla cu firmele care își fac reclamă pe rețeaua de socializare... Românii au făcut O COPIE FIDELĂ a celebrului iPhone X. Cum arată produsul Apple în variantă autohtonă!...