În perioada iulie-septembrie 2019, cifra de afaceri a Uber a crescut cu aproape 30% până la 3,81 miliarde dolari. Cu toate acestea, pierderile nete au crescut și ele până la 1,16 miliarde dolari, de la 986 milioane dolari în perioada similară a anului trecut, în condițiile în care costurile s-au majorat cu 33% până la 4,92 miliarde dolari, scrie Agerpres.
Cunoscut pentru aplicația sa de car-sharing, disponibilă în peste 700 de orașe din întreaga lume, Uber și-a diversificat afacerile în ultimii ani, de la livrarea de mâncare la domiciliu până la dezvoltarea de vehicule autonome. Compania a precizat că numărul său lunar de utilizatori activi pe platforma sa a ajuns la 103 milioane la nivel mondial în trimestrul al treilea, de la 82 milioane în perioada similară a anului trecut.
TIK-TOK, noul trend între vedete. A fost cea mai downloadată aplicație din Europa și Statele Unite ale Americii... Facebook are un nou logo plin de culoare! Iată cum arată...