Luni, 29 mai, Retargeting.Biz lansează un nou canal de comunicare: push notifications!
La doar 4 ani de la lansare, compania românească Retargeting.Biz, fondată de tânărul antreprenor Rareș Bănescu, căruia i s-a alăturat și Mugur Frunzetti, continuă ritmul ascendent și înregistrează rezultate remarcabile în ceea ce privește creșterea vânzărilor shop-urilor online.
Aplicația s-a remarcat rapid în industria e-commerce, fiind apreciată de marii retaileri din online, generând în prezent venituri de peste 75.000.000 euro pentru mai mult de 1.300 clienți din întreaga lume.
Cu peste 11 milioane de mesaje automate trimise pe e-mail și peste 62 milioane afișări ale mesajelor automate pop-ups, Retargeting.Biz a devenit un furnizor important de tehnologie specializată în ‘marketing automation’.
Anul acesta, echipa de specialiști de la Retargeting.Biz are în vedere mai multe upgrade-uri de performanță și noi funcționalități, printre care 'push notifications' (automate și manuale), e-mail-uri automate noi (cross-sell, feedback) și un nou proces de on-boarding. Totodată, Retargeting.Biz devine mult mai responsive din punct de vedere mobile, fiind mai ușor de accesat și de pe smartphone.
De asemenea, Retargeting.Biz continuă strategia de expansiune la nivel internațional, cu reprezentanți locali în Bulgaria, Polonia și Ungaria, iar în Ucraina și Rusia compania românească va dispune de prezență locală prin parteneri.
Echipa Retargeting.Biz va participa și în acest an la evenimente importante de e-commerce din Europa, de această dată în Olanda, Germania, Ungaria, Bulgaria și Ucraina, unde va discuta despre tendințele în domeniu și funcționalitățile inovatoare. Aplicația poate fi testată gratuit timp de 14 zile, beneficiind în tot acest timp de suport live și acces nelimitat la platformă.
Despre Retargeting.Biz
Lansat în 2013, Retargeting.Biz este un start-up românesc inovator ce propune companiilor din industria e-commerce un nou canal de comunicare, pentru a le ajuta să interacționeze personalizat și rapid cu vizitatorii, în funcție de acțiunile acestora. Prin retargetarea vizitatorilor, aplicația crește rata de conversie și veniturile magazinelor online, fiind un instrument util proprietarilor de e-shop-uri, dar și marketerilor.