Live acumObservator 06
Prime Time 20:30Animatie: Ferdinand

Ce se întâmplă dacă bem multa apă înainte de culcare. Ce consecințe are acest lucru asupra organismului

Hidratarea este extrem de importantă pentru organism, susținând un stil de viață sănătos.

Este sau nu bine să consumăm multă apă înainte de culcare? Ce spun medicii

Profimedia

Consumul de apă și lichide susține sănătatea tractului urinar și a sitemului digestiv, aducând foarte multe beneficii pentru organism. Este indicat să bem aproximativ 2 litri de lichide zilnic, cantitate variind în funcție de greutatea corporală.

Specialiștii ne învață când anume e important să bem apă. Dacă bei apă înainte de culcare, trebuie să știi ce se poate întâmpla cu organismul tău.

Îți poate îmbunătăți starea

Dacă te hidratezi înainte de culcare vei preveni deshidratarea care poate apărea în timpul somnului. Astfel, un pahar de apă înainte de culcare te poate ajuta să previi efectele deshidratării.

Poate conduce la sindromul numit Nocturia

Specialiștii din Cleveland spun că nocturia constă în urinatul des în timpul nopții. Acest sindrom se poate agrava o dată cu vârsta, fiind prezent atât în rândul bărbaților, cât și al femeilor. Nocturia poate provoca infecții la nivelul tractului urinar o dată cu înaintarea în vârstă.

femeie care sta pe marginea patului cu un pahar de apa in mana, intr-un maieu alb

Hidratarea poate preveni mahmureala

Dacă ai avut parte de o seară de distracție cu prietenii și ai consumat o cantitate mare de alcool, hidratarea înainte de culcare este esențială pentru a putea preveni mahmureala de a doua zi. Atunci când consumăm alcool, organismul se deshidratează, consumând din lichidele sale naturale. Deshidratarea este printre principalele cauze ale durerilor de cap de a doua zi.

Consumul de apă își poate afecta somnul

Somnul tău va fi întrerupt de numeroase vizite la toaletă. Dacă te vei abține din a face toate aceste drumuri, mai mult ca sigur vei avea coșmaruri. Odată ce te-ai trezit, e posibil să adormi mai greu și asta te poate face să fi obosit a doua zi.

Recomandari