Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Poftiti pe la noi: Poftiti la circ

Cinci sfaturi pentru combaterea starilor depresive

Starile depresive pot fi combatute prin metode naturiste, mai exact, prin anumite alimente. Iata mai jos care este recomandarea pofesorului doctor Gheorghe Mencinicopschi, in cartea sa "Si noi ce mai mancam?".

1. Alimentele naturale, integrale si cat mai diverse usureaza digestia si stimuleaza detoxifierea (impreuna cu renuntarea la sedentarism).

2. Consumul excesiv de alimente pe baza de carne, branzeturi, zaharuri si cereale rafinate determina aparitia acidozei metabolice.

Acidoza metabolica este recunoscuta ca fiind o cauza a depresiei. Alimentele bogate in vitamina B combat acidoza si aparitia depresiilor. Surse alimentare bogate in vitamina B sunt: germenii de grau proaspeti, drojdia de bere in suplimente alimentare, cereale integrale.

3. Efect antidepresiv, care stimuleaza buna dispozitie sunt prunele crude, uscate sau preparate sub forma de magiun romanesc traditional, fara adaos de zahar si alte ingrediente.

4. O dieta prea severa, compusa din alimente fara valoare nutritiva, va avea efecte adverse asupra dispozitiei, declansand stari puternice de depresie.

5. Dieta trebuie sa fie strict individualizata, luandu-se in consideratie si cele patru temperamente umane: sanguin, melancolic, coleric si flegmatic.

Recomandari