Live acum
Prime Time 20:00Asia Express - Drumul Comorilor

Dieta cu mere. Slăbești 4 kilograme în doar 5 zile, fără să te abții de la mâncare și fără efort!

Cura de slăbire cu mere este uşor de urmat şi are numeroase efecte benefice, nu doar asupra siluetei, ci la nivelul întregului organism. În urma unei diete-şoc de 5 zile cu mere, corpul tău va elimina toxinele, iar procentul de grăsime va scădea considerabil. 

Cura de slăbire cu mere este uşor de urmat şi are numeroase efecte benefice, nu doar asupra siluetei, ci la nivelul întregului organism. În urma unei diete-şoc de 5 zile cu mere, corpul tău va elimina toxinele, iar procentul de grăsime va scădea considerabil.

Mărul, fructul despre care se spune că ţine la distanţă medicul, este vedeta acestui regim care îți promite să scapi de kilogramele în plus în timp record.

Cu un număr redus de calorii, merele se numără printre cele mai indicate alimente în dietele de slăbire. În plus, sunt bogate în vitamine şi minerale, conţin multe fibre, scad nivelul coleserolului, ajută digestia, sunt săţioase, taie pofta de dulce şi elimină toxinele din corp.

Pe parcursul celor 5 zile de dietă sunt permise carnea slabă, brânza cu un conţinut scăzut de grăsime şi trebuie să bei minimum 2 litri de apă, zilnic.

Dieta cu mere – plan alimentar pentru 5 zile

Ziua 1: mic dejun, prânz, cină – mere (nu mai mult de 1,5 kilograme)

Ziua 2: mic dejun – 2 mere, prânz – un măr şi o salată de legume cu două feliuţe de brânză slabă și un strop de zeamă de lămâie, cină – 3 mere

Ziua 3: mic dejun – un măr, o felie de pâine integrală şi o felie de şuncă slabă de curcan, prânz – un măr, o salată făcută doar din jumătate de salată verde, 2 morcovi raşi şi jumătate de ceapă, cină – 3 mere

Ziua 4: mic dejun – un măr, o felie de şuncă slabă de pui sau curcan şi o felie de pâine integrală, prânz – un măr, o salată de legume fierte (exclus cartofi) cu 200 gr ton în conservă, cină – 3 mere şi un bol cu lapte cu conţinut scăzut de grăsime şi cereale integrale

Ziua 5: mic dejun – un măr, un ou fiert şi o felie de pâine integrală, prânz – un măr şi o salată de crudităţi cu 200 gr de carne de vită sau pui fără pieliţă, cină – 3 mere