Căutare Live

Faci sport, dar abdomenul tău încă nu e plat? Uite ce greșeli faci

Stresul, lipsa somnului și un regim alimentar sărac sunt câteva dintre motivele pentru care unii oamenii nu au un abdomen plat, în ciuda mișcării pe care o fac. În plus, încrederea în sine scade, asta pentru că nu ne simțim deloc bine, atunci când avem o burtă... mare.

1. Mâncați prea mult înainte de exercițiile fizice

Consumul prea mult de alimente înainte de a face exerciții fizice duce la împiedicarea unui abdomen plat. Gustările ideale înainte de a face exerciții trebuie să includă o cantitate mică de grăsimi, carbohidrați complexi sau proteine ​​sănătoase.

2. Alegerea unui tip de exercițiu greșit - O alimentție sănătoasă și alegerea unuor exerciții corecte vă vor ajuta să aveți un abdomen de invidiat. Nu vă focusați doar pe abdomene, ci apelații la exerciții care să vă pună în mișcare tot corpul.

3 Consumați prea multe alimente procesate - Alimentele procesate pot crește inflamația în interiorul corpului. Prin urmare, încercați să consumați alimente bogate în antioxidanți, cum ar fi fructele, legumele și boabele. Alegeți alimente bogate în proteine, dar cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi pui proaspăt, carne proaspătă fără grăsimi, pește și lapte cu conținut scăzut de grăsimi. De asemenea, reduceți consumul de zahăr și alcool, ceea ce poate duce la creșterea cantității de grăsimi din burtă.

4. Stresul - Stresul poate duce la niveluri ridicate de cortizol, ceea ce poateprovoca depozitarea grăsimilor în stomac. Unor oameni, atunci când sunt stresați, apetitul le va crește, în special pentru alimente dulci.

5. Lipsa somnului - Lipsa somnului duce riscul de creștere a greutății corporale și poate întrerupe nivelul hormonilor de leptină. Ca urmare, un exces de hormoni de leptină este stocat în abdomen. Hormonul de leptină controlează foamea. Acest hormon este produs numai atunci când cantitatea de somn este suficientă.

6. Menopauza - Unele femei au o creștere a grăsimii în timpul menopauzei. Menopauza apare de obicei la un an după ce a trecut ultima perioadă de menstruație. In acest timp, nivelul lor de estrogen se ma micșora drastic, cauzând acumularea de grăsime în burtă, nu și pe șolduri sau pe coapse.

Sursa, thejakartapost

Iată cele nouă greșeli pe care le faci când ai gripă... Dieta cu cartofi fierti. Scapi de cinci kilograme în doar patru zile!...
Parteneri
Uleiuri pentru creșterea sănătoasă a părului. Sfaturi utile pe care le poți încerca acasă
La fel ca cele mai multe aspecte ale frumuseții, părul sănătos se datorează unei diete echilibrate și ale unui stil de viață activ. Cu toate acestea, există câteva trucuri care îi pot schimba aspectul de la suprafață. Descoperă care sunt principalele uleiuri pentru creșterea sănătoasă a părului și cum pot fi folosite acasă.
Catine.ro
Ultimele știri