Fiecare copil cu probleme de sanatate mintala este o tinta a acestei campaniei. O firma vrea sa faca profit, sa vanda un produs asa-zis miraculos pentru copiii autisti. " Indiferent cum ii copilul tau, e copilul tau. Deci nu ai cum sa-l urasti. asta e o situatie aberanta", a spus una dintre mamicile revoltate din cauza acestei reclame.
"Mi s-a parut o campanie abjecta, o campanie lipsita de scrupule si o campanie facuta de niste oameni care nu au prin preajma persoane cu dizabilitati, ca sa stie ca asta nu te face decat sa iubesti mai mult un copil", a declarat Ana Dragu, presedintele Asociatiei Autism Romania.
Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilitati a sesizat Parchetul Bucuresti, acuzand compania de instigare la ura si discriminare impotriva copiilor cu dizabilitati.
Reclama a provocat sute de reactii dure si pe internet. "Totul este murdar, urat si abuziv in acest clip. Sa va fie rusine! Am raportat si eu videoclipul. Nu imi vine sa cred ca va puteti preta la asa ceva. Nu exista cuvinte pentru cat de scarboasa este campania voastra". Acestea sunt comentariile oamenilor.
Specialistii in publicitate sunt de parere ca aceasta campanie a fost plagiata dupa un spot premiat la Cannes. Insa a fost copiata gresit. Directorul adjunct al firmei care a lansat campania recunoaste ca a vrut sa socheze si sa-i faca pe oameni sa reactioneze. Iar acum, le cere parintilor sa aiba rabdare. Nu de alta, dar campania va avea si a doua parte. Concluzia specialistilor in comunicare este alta: firma nu are sanse sa faca profit de pe urma unei astfel de campanii.