- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Expertul, cunoscut sub numele de @travelinghotelmanager pe TikTok, postează destul de des sfaturi și alte recomandări pentru fanii pasionați de călătorii.
Citește și: Pericolul la care te supui dacă porți papuci în timpul zborului. Specialiștii trag un semnal de alarmă
De ce să nu folosești niciodată produsele de igienă gratuite, după ce te-ai cazat. Un manager de hotel a explicat motivul
Într-un videoclip care a devenit viral și a strâns peste 730.000 de vizualizări, managerul hotelului a atras atenția asupra unor articole de igienă personală pe care ar trebui să le evitați, când ajungeți în camerele de hotel, și anume produsele cosmetice de la baie.
„Nu folosiți niciodată aceste produse din hoteluri. Aveți încredere în mine!”, explică femeia.
Conform explicațiilor din videoclip, problema principală este legată de siguranța produselor. În special, sticlele de șampon, balsamul de păr și gelul de duș ar putea fi dăunătoare pentru turiști.
„Aceste sticle nu sunt sigilate, ceea ce înseamnă că pot fi desfăcute și umplute cu orice dorește persoana dinaintea ta”, a explicat managerul hotelului. Cu alte cuvinte, oricine poate umple cu substanțe necorespunzătoare, cum ar fi vopsea de păr sau înălbitor.
Expertul a oferit un sfat util și anume să vă aduceți propriile produse cosmetice de baie de mărime mini atunci când mergeți într-un hotel. Astfel, puteți fi siguri că produsele pe care le utilizați sunt sigure.
Totuși, pentru călătorii care uită să-și aducă propriile produse, managerul hotelului a oferit o soluție: „Mergeți la recepție și cereți un set nou sau chiar produse de mărime mini”.
Internauții au reacționat imediat în secțiunea de comentarii: „Mi-a fost frică mereu că cineva ar putea să pună sunstanțe periculoase în sticle, „Am crezut că oaspeților li se oferă produse noi după check-out”.