Targul de Turism de la Romexpo din primavara aceasta a inregistrat cele mai bune rezultate din ultimii 10 ani, fiind vizitat de peste 25.000 de persoane. 3.000 de turisti au cumparat vacante de la Christian Tour Group, pe toate canalele de distributie. Europa Travel – divizia de low cost a grupului, a lansat o campanie specifica unei agentii low cost: Vacante la 1€. Oferta a fost comentata, insa efectul campaniei de marketing a fost cel asteptat – publicul a fost atras. Agentia Pegas Holidays specializata pe vacante de lux, in cadrul grupului, a vandut peste 180 de pachete, cu o valoare mai mare de 200.000 Euro. Bibi Touring, divizia de turism intern a grupului Christian Tour a prezentat la targ oferta unica de peste 300 de locatii de cazare pe litoral, dar si gratuitati si facilitati pentru familiile cu copii. Vacantele cu reduceri sunt disponibile si in perioada urmatoare pana la 31 martie, cand ia sfarsit primul mare prag de Early Booking.
Ofertele grupului au creat isterie la targ, standul Christian Tour fiind asaltat de turisti care au cumparat direct sau care vor cumpara in viitorul apropiat de la agentiile noastre sau prin intermediul partenerilor nostri. Aceeasi oferta Crazy Shake a celor 4 divizii este inca disponibila in intreaga retea de peste 1200 de agentii partenere si suntem convinsi ca va atrage, in continuare, multi turisti la nivel national. Pentru luna martie, anticipam vanzari de peste 6.000.000€. In cei peste 20 de ani petrecuti in Statele Unite am vazut, creat si participat la multe campanii de marketing similare. Pe langa experienta proprie, ne-am inspirat si de la marii turoperatori din Germania si Marea Britanie, care au creat divizii de low cost si au adoptat un stil de marketing agresiv, promovand campanii gen Crazy Shake, a declarat Raymond Maiorescu, CEO, Christian Tour.
Directorul General Europa Travel, Teodor Calimanescu, a declarat ca agentia are multe camere luate in garantie si flota proprie de autocare, ceea ce ii permite ca pe capetele de sezon sa ofere anumite pachete cu titlu de
Toate cele 4 divizii ale grupului au avut vizibilitate la cel mai mare eveniment de turism din Romania din 2013. Isteria creata de produsul si ofertele noastre, atat in cadrul competitorilor, cat si al turistilor nostri, ne face sa intelegem ca si in Romania se pot promova campanii de marketing care in tarile din vest sunt deja cunoscute si practicate, a mentionat Cristian Pandel, presedinte Christian Tour Group.