"In timp ce toate tarile au hoteluri de cinci stele, spa-uri de lux si magazine renumite, Marea Britanie se remarca pentru experientele de lux recunoscute. De exemplu, o vacanta la Claridge, shopping in Selfridge sau terenul de golf de la St Andrew - nu pot fi gasite nicaieri in alta parte", a declarat Patricia Yates, director de strategie si comunicatii la VisitBritain.
Se pare ca oamenii bogati doresc o vacanta de basm si sunt atrasi de partea istorica a tarii. O asemenea vacanta poate include o sedere la un castel, prepararea personala a whisky-ului, un joc de golf si multe altele.
De asemenea, exista posibilitatea de a intra in culisele teatrului Shakespeare's Globe, din Londra. Sunt disponibile si sampania si elicopterele sau concursurile de fumat pipa, orele de ceai si chiar picnicurile.
"Turistii de lux vor ca vacantele sa le reflecte statutul social si vor sa aiba ocazia de a le povesti cunoscutilor ce locuri noi au vazut sau ce experiente unice au avut", a mai spus Yates.
Campania care va fi lansata anul viitor costa agentia 50 milioane de lire sterline, iar alte 50 de milioane vor veni din sectorul privat.
Foto: www.trekearth.com
Sursa: Intact News