România va fi promovată în luna noimebrie ca destinație turistică în Regatul Unit printr-o campanie outdoor desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool.
Acțiunea de promovarea a României se remarcă prin mesajul „Hop on board to Romania”, mesaj prin care oficialii își doresc să atragă atât turiștii britanici, cât și turiștii internaționali.
Potrivit informațiilor oferite de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, campania include 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii.
Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional.
Totodată, țara noastră va fi promovată și prin participarea la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM), acolo unde Primarul Municipiului Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, este prezentă pentru a face cunoscută povestea Târgului de Crăciun din Craiova, clasat pe locul al II-lea în topul European Best Destinations.
Iată ce au transmis oficialii!
România, promovată ca destinație turistică în Regatul Unit
Regatul Unit este una dintre principalele pieţe de interes pentru turismul țării noastre, mai ales că turiștii britanici sunt atrași de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural, dar și de conectivitatea aeriană optimizată între cele două ţări.
Potrivit estimărilor pentru anul curent, britanicii vor realiza peste 97 de milioane de călătorii internaţionale, iar cheltuielile lor ar urma să atingă 90,46 miliarde de dolari, scrie News.ro .
Conform sursei citate anterior, interesul acestora faţă de România a crescut constant în ultimii ani, în perioada 2007-2017, destinaţia noastră înregistrând cel mai mare ritm de creştere în opţiunile acestora de vacanţă cu o revenire spectaculoasă în 2022, atunci când a fost atinsă o creştere de 280% faţă de 2021. De asemenea, trendul crescător s-a menţinut şi în anul 2023, atunci când a fost înregistrată o creştere de 26,5%.
Iată ce spun oficialii despre campania de promovare:
„Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM) şi printr-o campanie outdoor (OOH) desfăşurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Aceste iniţiative se desfăşoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, şi sunt orientate către atragerea turiştilor britanici şi a celor internaţionali. (...)
Simultan cu prezenţa la WTM, România derulează în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie, o campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Campania include, astfel, 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional. Acţiunea, care poartă mesajul „Hop on board to Romania” va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomeraţia urbană şi de audienţa diversificată din aceste oraşe”, informează ministerul.
Potrivit aceleiași surse, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului participă zilele acestea inclusiv la WTM Londra, eveniment de tip Business-to-Business (B2B) de referinţă pentru profesioniştii din domeniul turismului.
Standul naţional al țării noastre este format din 35 de co-expozanţi, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociaţii şi federaţii de profil şi Organizaţii de Management al Destinaţiei.
Ce este „situationship-ul”. Fenomenul a luat amploare în rândul tinerilor și adolescenților...