Antena Căutare

România, promovată ca destinație turistică în Regatul Unit. Autobuzele din orașele cheie vor fi colantate cu peisaje românești

Regatul Unit este una dintre principalele pieţe de interes pentru turismul țării noastre. Iată cum se dorește atragerea turiștilor britanici!

Galerie
România, promovată ca destinație turistică în Regatul Unit. | Shutterstock.com

România va fi promovată în luna noimebrie ca destinație turistică în Regatul Unit printr-o campanie outdoor desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool.

Acțiunea de promovarea a României se remarcă prin mesajul „Hop on board to Romania”, mesaj prin care oficialii își doresc să atragă atât turiștii britanici, cât și turiștii internaționali.

Potrivit informațiilor oferite de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, campania include 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii.

Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional.

Articolul continuă după reclamă

Totodată, țara noastră va fi promovată și prin participarea la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM), acolo unde Primarul Municipiului Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, este prezentă pentru a face cunoscută povestea Târgului de Crăciun din Craiova, clasat pe locul al II-lea în topul European Best Destinations.

Citește și: Orașul din România în care „plouă cu cenușă”. Locanicii sunt revoltați, după ce mai mulți oameni au ajuns la spital

Iată ce au transmis oficialii!

România, promovată ca destinație turistică în Regatul Unit

Regatul Unit este una dintre principalele pieţe de interes pentru turismul țării noastre, mai ales că turiștii britanici sunt atrași de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural, dar și de conectivitatea aeriană optimizată între cele două ţări.

Potrivit estimărilor pentru anul curent, britanicii vor realiza peste 97 de milioane de călătorii internaţionale, iar cheltuielile lor ar urma să atingă 90,46 miliarde de dolari, scrie News.ro .

Conform sursei citate anterior, interesul acestora faţă de România a crescut constant în ultimii ani, în perioada 2007-2017, destinaţia noastră înregistrând cel mai mare ritm de creştere în opţiunile acestora de vacanţă cu o revenire spectaculoasă în 2022, atunci când a fost atinsă o creştere de 280% faţă de 2021. De asemenea, trendul crescător s-a menţinut şi în anul 2023, atunci când a fost înregistrată o creştere de 26,5%.

Citește și: România adoptă oficial Ziua de Curățenie Națională. Un nou pas pentru un mediu mai curat și o societate responsabilă

Iată ce spun oficialii despre campania de promovare:

„Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM) şi printr-o campanie outdoor (OOH) desfăşurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Aceste iniţiative se desfăşoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, şi sunt orientate către atragerea turiştilor britanici şi a celor internaţionali. (...)

Simultan cu prezenţa la WTM, România derulează în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie, o campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Campania include, astfel, 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional. Acţiunea, care poartă mesajul „Hop on board to Romania” va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomeraţia urbană şi de audienţa diversificată din aceste oraşe”, informează ministerul.

Potrivit aceleiași surse, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului participă zilele acestea inclusiv la WTM Londra, eveniment de tip Business-to-Business (B2B) de referinţă pentru profesioniştii din domeniul turismului.

Standul naţional al țării noastre este format din 35 de co-expozanţi, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociaţii şi federaţii de profil şi Organizaţii de Management al Destinaţiei.

Citește și: Locul din România care a devenit viral pe Instagram pentru peisajele de toamnă. Ies cele mai frumoase poze de sezon

Ce este „situationship-ul”. Fenomenul a luat amploare în rândul tinerilor și adolescenților...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 6 noiembrie 2024. Ana Maria și Sebastian au câștigat 15.000 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 6 noiembrie 2024. Ana Maria și Sebastian au câștigat 15.000 de lei Miercuri, 06.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x