Logo-ul anterior al BMW a debutat în 1997. Compania a avut şase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare.
Noul logo păstrează emblema cu alb și albastru, într-un cerc transparent, și va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale și pe site.
Imaginea are menirea de a „radia mai multă deschidere și claritate”, spune Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declarație pe site-ul companiei.
Deși noul logo a debutat conceptulelectric i4, un purtător de cuvânt a spus că nu există „planuri” pentru folosirea acestuia pe vehiculele produse în mod curent.
Fanii au speculat că discul alb și albastru reprezintă imaginea stilizată a unei elice, dar BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. „Mitul elicei”, așa cum l-a descris compania pe site-ul său web, provine din vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.
Imaginea are menirea de a „radia mai multă deschidere și claritate”, spune Jans Theimer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declarație pe site-ul companiei.
Cercetătorii declară în unanimitate: Dacă ai o mașină scumpă, probabil că nu ești cea mai agreabilă persoană... Tesla a instalat procesoare mai vechi și mai lente pe unitățile Model 3 pentru China: "Livrările noilor procesoare ...