„National” prezinta informatii incredibile din culisele unui razboi care urmeaza sa izbucneasca intre institutiile statului, pe de o parte, si membrii asociatiei IAA (International Advertising Association), miza finala fiind…banii negri. Conform OUG 25/2013, care modifica Legea Audiovizualului, „orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un intermediar decat in numele si pe seama beneficiarului final al publicitatii televizate”. Mai mult, „orice oferte de pret pentru achizitionarea publicitatii televizate vor fi in mod obligatoriu confirmate in prealabil in scris cu radiodifuzorul. (…) Orice rabat sau avantaj tarifar, indiferent de natura acestuia, acordat de catre radiodifuzor, trebuie sa figureze pe factura emisa beneficiarului final al publicitatii televizate”. Despre aceasta masura, Laura Georgescu, presedintele Consiliului National al Audiovizualului, a spus ca prevederile „nu afecteaza contractele in derulare si nu fac altceva decat sa fiscalizeze acest domeniu”. Adica sa intre in legalitate…Mai mult, intermediarii de reclama nu mai pot ascunde partilor conditiile contractelor, totul trebuind sa fie la vedere. Pe scurt, adio bani negri, care nu apareau in facturi…