Lipsa frontului de lucru si a neplatii de catre statul roman pentru lucrarile efectuate in anul 2010 - asa a sunat motivatia constructorului Autostrazii Transilvania, compania Bechtel, care a luat decizia de incepere a procedurilor de concediere colectiva, de aceasta masura fiind vizati cei 830 de angajati, si trecerea in conservare a unor lucrari din autostrada.
Se pare ca acest lucru nu i-a deranjat prea mult pe sefii de la Transporturi, acestia perfectand noi contracte grase pentru regii autohtoni ai asfaltului.
Potrivit Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale, pentru modernizarea DN 6 lucrarile au fost impartite in trei loturi.
Astfel, primul contract, incheiat cu firma Saphir Structures 1991 din Israel, vizeaza modernizarea a 42,5 kilometri si are o valoare de 140,65 mil. lei, din care 96,96 mil. lei reprezinta finantare nerambursabila de la Comisia Europeana, restul sumei fiind asigurata de la bugetul de stat. Al doilea contract a fost incheiat cu asocierea Romstrade (Romania) - Ezentis (Spania) - Euroconstruct Trading 98 (Romania), are o valoare de 119,36 mil. lei (din care 82,22 mil. lei constituie finantare europeana) si vizeaza modernizarea a 52,8 kilometri.
Tot articolul, in Financiarul
SPECIAL! Afaceri ratate cu istoria: hoteluri de glorie din Bucurestiul vechi... Dezvoltatori: Prima Casa 3 este un esec!...