Antena Căutare

BT lansează un serviciu prin care antreprenorii pot deschide şi alimenta 100% online contul de capital social

Banca Transilvania (BT) a anunţat, marţi, că extinde serviciile online pentru antreprenori prin lansarea opţiunii de deschidere şi administrare 100% online a contului de capital social.

Banca Transilvania (BT) a anunţat, marţi, că extinde serviciile online pentru antreprenori prin lansarea opţiunii de deschidere şi administrare 100% online a contului de capital social.

Prin această facilitate, BT vrea să susţină antreprenorii care doresc să înceapă un business de tip SRL sau SRL-D pentru ca etapa de început să fie cât mai facilă. Banca are aproape 275.000 de clienţi IMM şi Microbusiness. În acest an, la BT au fost deschise 23.000 de conturi de capital social. 1 din 3 start-up-uri lansate în 2019 lucrează cu BT.

“Primul pas al unui start-up la bancă este deschiderea unui cont de capital social. Acesta se poate face acum în premieră, online, de pe telefon sau desktop. Ne dorim ca împreună cu partenerii BT Store, hub-ul nostru online cu produse complementare bankingului, să îi ajutăm cât mai mult pe cei cu spirit antreprenorial să facă business fie online, fie fizic, prin offline, dar întotdeauna uşor şi simplu”, a declarat Daniel Szekely, Director Executiv IMM & Microbusiness, BT.

Există 5 paşi pentru deschiderea contului de capital social la BT, primul fiind identificarea, prin încărcarea online a unei poze/copii a actului de identitate al administratorului.

Articolul continuă după reclamă

Comisionul de deschidere a contului de capital social este zero, iar alimentarea acestuia se realizează cu cardul, potrivit băncii.

Grupul financiar BT susţine start-up-urile cu finanţări prin Banca Transilvania sau BT Mic, prin facilitatea Contul Primul An Gratuit, consultanţă, programe (cum este, cel mai recent, Start-Up Nation), educaţie financiară şi antreprenorială, cum ar fi BT Club, precum şi prin soluţii complementare bankingului (platforma online BT Store).

De asemenea, întreprinzătorii au la dispoziţie chatbotul Raul de la BT, care oferă non-stop prin Facebook Messenger şi Skype informaţii despre produsele şi serviciile pe care firma reprezentată le are la bancă.

Sursa : news.ro

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Eximbank preia Banca Românească... UBS: Uraganul Dorian ar putea provoca asigurătorilor pierderi de până la 25 de miliarde de dolari...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x