Noul restaurant Burger King în România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, a servit în primele şapte zile în România peste 15.000 de clienţi, inclusiv în zilele de weekend, cifre care au condus la înregistrarea unui record de vânzări în regiunea Europei Centrale şi de Est, unde Burger King are restaurante operate de către AmRest, în Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria şi, începând de anul acesta, România.
AmRest a deschis pe 26 septembrie primul său restaurant Burger King în România, din cadrul grupului polonez, în centrul comercial Mega Mall din Capitală, în urma unei investiţii de 3,5 milioane lei.
În prezent, în Aeroportul Otopeni, funcţionează deja un restaurant Burger King, operat însă de o altă companie.
“Am înregistrat vânzări record în regiunea Europei Centrale şi de Est, iar cei 45 de colegi din restaurant au servit peste 15.000 de clienţi. Este o mare realizare pentru noi şi un început extraordinar. De asemenea, ne dorim să mergem mai departe cu planurile noastre de expansiune, marcând alte două noi deschideri de restaurante până la sfârşitul acestui an, unul dintre acestea în zona de restaurante a unui mall, iar cel de al doilea într-o zonă centrală din Bucureşti”, a declarat Alan Laughlin, preşedinte Burger King AmRest.
De asemenea, restaurantul a vândut 4.200 de burgeri Whopper şi peste 1.600 kg de cartofi prăjiţi vânduţi, peste 18.000 de burgeri vânduţi (a la carte şi meniuri, nu doar Whopper). Cel mai popular desert vândut a fost Oreo Shake.
"AmRest şi Burger King continuă campania de recrutare în Bucureşti, cu o ofertă salarială ce porneşte de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members), iar pentru manageri un salariu ce variază între 2.500-3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut). Toţi angajaţii Burger King vor primi beneficii, printre care tichete de masă, servicii medicale şi bonusuri", anunţă compania.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de ţări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks şi Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog şi KABB, precum şi pentru brandul online Pokai. AmRest operează 40 de restaurante Burger King în Polonia, 19 în Cehia, două în Slovacia, unul în Bulgaria şi acum unul în România, unde compania operează şi lanţul de cafenele Starbucks.
Zilnic, peste 11 milioane de clienţi vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume.
Sursa : news.ro
Preşedintele CJ Ilfov a semnat contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru construcţia Nodului Intermo... Se dau bani mulți! Ce subvenții pot primii cei care cultivă castraveţi, ardei şi vinete...