Oferta financiară depusă de asocierea RailWorks are valoarea de 2,723 miliarde lei, fără TVA, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.
”Sursa de finanţare pentru modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, în lungime totală de 28,2 km, este asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 81,74%, iar cofinanţarea în proporţie de 18,26% de la bugetul de stat”, se arată în comunicat.
Obiectivul general al contractului este dezvoltarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h, pentru trenurile de călători, iar contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară - terasamente, linii de căi ferate, consolidări de poduri, podeţe, construcţii de tuneluri şi viaducte, pasaje superioare -, lucrări de electrificare şi energoalimentare, telecomunicaţii, semnalizare, fibră optică, instalatii electrice etc.
”Prin programele de investiţii implementate şi derulate pe tronsoanele situate pe Coridorul Rin-Dunăre, compania CFR SA contribuie la dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă, dezvoltarea relaţiilor comerciale cu operatorii de transport şi, de asemenea, contribuie la relansarea economiei regionale”, se arată în comunicat.
Sursa : news.ro
Euro urcă spre pragul de 4,76 lei... Fabrici românești afectate de Brexit. Multe confecționau haine care se vând sub eticheta unor branduri de lux...