„Chevrolet se concentreaza pe echiparea fiecarui autovehicul cu tehnologii si functii care sa adauge un plus de valoare si sa imbunatateasca experienta clientilor”, a declarat Alan Batey, vicepresedinte senior Global Chevrolet. „In trimestrul al treilea am reusit sa atragem un numar mai mare de clienti in mare masura datorita lansarii mai multor modele noi, printre care Corvette, Silverado si Spark EV”.
De asemenea, cifrele Chevy au imbunatatit semnificativ si rezultatele colosului sub a carui aripa se afla. Per total, General Motors a inregistrat vanzari de aproape 2,4 milioane de autovehicule in cel de-al treilea trimestru al anului 2013, cu 5,5 % mai mult decat in aceeasi perioada a anului 2012.
Cele mai mai cresteri au fost inregistrate de Chevrolet in Rusia (+18.7%), Mexic (+7.8%) si Brazilia (+6.6%). Dar si in SUA a inregistrat un plus de 4.2% in cel de-a trilea trimestru din 2013. In acelasi timp, GM a comercializat 808.000 de autovehicule in America de Nord (+6.5%) si 388.000 in Europa (+4.2%).
Fetele programator, mai ambitioase ca barbatii: incursiune intr-o lume (inca) preponderent masculina...