HBO al AT&T şi-a extins producţia de conţinut original cu până la 50%, ajungând la 150 de ore. Netflix a crescut cu peste 50% volumul de conţinut, faţă de 2018, cheltuind mai mult cu 3 miliarde de dolari.
Din totalul cheltuielilor pentru conţinut, cinci companii mari - AT&T, ViacomCBS, Netflix, Comcast şi Disney - au ajuns împreună la 87,4 miliarde de dolari.
Disney a fost cea care a cheltuit cel mai mult pentru conţinut, cu aproximativ un sfert din total - 27,8 miliarde de dolari -, prin studiourile, reţelele şi serviciile SVOD.
Comcast a cheltuit anul trecut 15,4 miliarde de dolari, ViacomCBS şi Netflix, câte 15 miliarde de dolari, AT&T, 14,2 miliarde de dolari, Amazon, 6,5 miliarde de dolari, Apple, 6 miliarde de dolari, Fox, 5,7 miliarde de dolari, şi Discovery, 4,6 miliarde de dolari.
Sony Pictures, Facebook şi Lionsgate au cheltuit între 2 şi 3 miliarde de dolari. AMC Networks a cheltuit 1,1 miliarde de dolari, iar Google şi MGM, aproximativ 1 miliard de dolari.
Aceste cifre nu includ costurile pentru licenţe de conţinut.
Sursa : news.ro
Anunț important! Ludovic Orban a spus cum vor fi plătite pensiile... Managerii din România estimează o creştere moderată a preţurilor în industria prelucrătoare şi construcţii...