Criza a redus bugetele de reclama ale companiilor, asa ca ele cauta modalitati mai ieftine de a atrage noi clienti. Asa au aparut campaniile de premiere a celor care vin cu un prieten sau o ruda la firma. Principiul este simplu: daca va convingeti cunostinta sa cumpere un bun sau serviciu de o anumita valoare primiti in schimb un mic cadou.
Premiile variaza in functie de domeniu. Un client vechi poate primi o suta de euro daca recomanda un cunoscut dispus sa cumpere ferestre si usi in valoare de 2.000 de euro de la o firma de termopane. O banca ofera intre 50 si 500 de lei pentru cel care gaseste un client dispus sa isi faca un card de credit sau sa ia un imprumut pentru nevoi personale.
Premiul creste pana la o mie de euro pentru cei care gasesc clienti pentru un apartament dintr-un complex rezidential nou, de langa Capitala. Cel mai mic stimulent pare a fi cel al unui site de mesteri si zugravi - 20 de lei.
foto: Hepta.ro
Miza summitului de la Consiliul European, la care participa presedintele Traian Basescu... Profetul crizei prevesteste o "apocalipsa economica" in 2013...