Live acumObservator 06 Weekend
Prime Time 20:00Film: Maleficent

Cum îţi faci remarcată ideea de business la un târg expoziţional?

Te-ai gândit vreodată să participi la o expoziție pentru a-ți face cunoscut brand-ul și ideea de business? Ei bine, să mergi la un târg expozițional presupune o serie de planificări, dar și multe resurse pe care trebuie să le ai la dispoziție. Iată câteva sfaturi utile despre elementele de care ai nevoie atunci când participi la un târg expozițional!

Te-ai gândit vreodată să participi la o expoziție pentru a-ți face cunoscut brand-ul și ideea de business? Ei bine, să mergi la un târg expozițional presupune o serie de planificări, dar și multe resurse pe care trebuie să le ai la dispoziție. Iată câteva sfaturi utile despre elementele de care ai nevoie atunci când participi la un târg expozițional!

Ce înseamnă un stand expozițional?

Mai exact, un stand de prezentare al companiei în cadrul unui eveniment de profil. În funcție de suprafața disponibilă, standul poate fi ocupat cu o serie de elemente precum corpuri de mobilier, butaforie sau alte seturi utile de accesorii. În funcție de tipul evenimentului, standul expozițional poate fi unul extrem de vizibil, cu pereți despărțitori și tavan, pentru a fi separat de restul standurilor însă aceasta nu este o regulă.

Un stand expozițional trebuie să fie compus și dintr-o serie de componente IT, printre care cele mai de bază sunt calculatoarele, televizoarele sau monitoarele care pun la dispoziția clienților o serie de informații utile.

Ce elemente îți pot face standul expozițional remarcabil în fața clienților?

Pentru a ieși în evidență trebui să vii cu ceva diferit. Să îți scoți în evidență brand-ul, logo-ul, imaginea trebuie să aduci un design special. Un pop-up spider este un sistem expozițional pliabil de mare ajutor în cadrul unui eveniment de acest gen. Este perfect pentru orice spațiu, foarte ușor de manevrat, nu ocupă mult spațiu, iar materialele din care este confecționat sunt extrem de rezistente.

Originalitatea adusă o dată cu design-ul standului îți poate aduce spațiul de expunere mult mai în față spre deosebire de alte brand-uri concurente. Folosește culori intense, lumină puternică pe care să le asociezi cu brand-ul companiei și vino în față cu răspunsurile pe care clienții le așteaptă.

Cum îți ajută un stand expozițional afacerea?

În primul rând, standurile expoziționale fac parte dintr-o strategie de promovare extrem de eficientă. Târgurile naționale și internaționale sunt un moment potrivit de a-ți promova produsele sau serviciile. Aici vei avea posibilitatea să îți expui produsele doar cu rol de prezentare, dar și să le vinzi și să le promovezi.

Dincolo de toată reclama, un stand expozițional promovează afacerea din spatele expozantului.

În ce domenii de activitate este de ajutor un stand expozițional?

Până acum nu s-au impus limite sau bariere în ceea ce privește domeniile de promovare. Nu există un domeniu sau o industrie care nu poate fi acaparat de acest tip de eveniment. Orice activitate, indiferent de domeniu poate crea un stand expozițional care să transmită realizările companiei și aici ne referim și la domeniul Financiar, Medical sau de Băuturi și Alimente ori Electronice.

Așadar, alege un design original și materiale de calitate de promovare pentru standul expozițional. Pune accent pe paleta de culori, dar și pe iluminare pentru a obține vizibilitatea pe care ți-o dorești.

Recomandari