- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Pentru că suntem deja de câteva luni bune în 2018, nu ar strica să vorbim astăzi despre modul în care specialiștii văd e-commerce-ul în acest an. Cum va evolua acest sector în următoarele luni, care sunt așteptările de la piață și ce trebuie să facă magazinele online pentru a fi mult mai profitabile, vei afla chiar acum din rândurile de mai jos.
Comerțul online se află într-o permanentă transformare, de aceea, flexibilitatea rămâne în continuare un lucru pe care atât clienții îl cer de la site-uri, dar și site-urile caută același lucru de la platformele de e-commerce pe care le utilizează. Hai să vedem ce trebuie să faci pentru a rămâne relevant și în acest an, în fața competitorilor tăi de pe nișa pe care activezi:
Business adaptabil pentru absolut orice terminal
Un studiu recent făcut de cei de la Google arată că 85% din totalul cumpărăturilor făcute online încep pe un terminal și se finalizează pe unul total diferit. Asta se traduce foarte simplu prin faptul că userii au un comportament extrem de dinamic. De aceea, magazinele online trebuie să înțeleagă acest lucru și să își dezvolte business-ul astfel încat să fie relevanți pe absolut toate terminalele: mobil, desktop sau tableta. În prezent se menține același trend, cel de dezvoltare pentru aplicatii de mobile, însă viitorul sună extrem de futurist: televizoare SMART și căști VR.
Marketing 2.0: Realitatea augmentată
Trebuie să te obișnuiești cu acest termen, pentru că nimic din tot ce înseamnă realitatea augmentată nu mai este de foarte mult timp de domeniul SF-ului. Realitatea augmentată le permite userilor o experiență net superioară și libertatea de a percepe produsele printr-un filtru mult mai palpabil. Să îți poți mobila propriul spațiu cu produsele cumpărate de pe un e-shop, sau să vezi cum arată buchetul de flori al miresei, înainte de a-l cumpăra - iată realitatea pe care trebuie să o înțelegi cât mai rapid, dacă vrei să fii relevant în anii ce urmează.
Pinterest și Instagram
Utilizează într-un mod SMART platformele de social media și bucură-te de vizibilitatea pe care ți-o aduc aceste canale. Este ușor să vinzi ideea că Facebook poate fi util pentru brandul tău, doar pentru că este o rețea de socializare extrem de populară “pe persoană fizică”. Însă cifrele arată ca rețelele de social media ce pun accentul mai mult pe imagini, precum Instagram sau Pinterest, pot aduce un beneficiu mult mai mare magazinului tău online. E timpul să te dezvolți în această zonă chiar acum, pentru ca foarte mulți competitori deja au făcut-o. Mai mult decât atât, marile rețele sociale testează algoritmi de cumpărare rapidă, lucru ce presupune trimiterea direct de pe poza de Pinterest pe e-shopul tău.
Nimic nu rămâne la fel, mai ales acum, când tehnologia și internetul dictează trenduri ce se schimbă cu o viteză mai mare ca niciodată. Dacă vrei să fii relevant și, mai mult decât atât, cu un pas înaintea competitorilor tăi, primii 3 pași de mai sus trebuie analizați și testați. Aplicații mobile, realitate augmentată, disponibilitate pentru absolut orice terminal de folosință zilnică - iată la ce se rezumă 2018, în materie de trenduri în e-commerce.
Sursa foto: https://www.pexels.com/photo/laptop-technology-ipad-tablet-35550/
CURS VALUTAR 28 FEBRUARIE. Lovitură pentru LEU, pe final de lună!... Cât va câștiga un medic de familie sau un farmacist, de la 1 martie. Ministrul Muncii a făcut anunțul: Măriri uriașe de ...