„National” continua seria dezvaluirilor referitoare la razboiul mut care se duce intre asociatia firmelor de publicitate din audiovizual si Guvern, care a dat o ordonanta potrivit careia toti banii proveniti din reclamele de la radio si TV trebuie mentionati in facturi, pentru a fi taxati si impozitati. In timp ce guvernantii spera ca toate institutiile abilitate sa aplice OUG 25/2013 ad litteram, pentru a-i stimula pe agentii economici corecti si a-i obliga pe rechinii din publicitate sa declare toate venituri, cativa membri IAA (International Advertising Association) au pregatit deja artileria grea.
Suparati pe sat
Astfel, ca reactie la decizia Guvernului de a combate evaziunea fiscala in domeniul audiovizualului, persoanele care au facut averi uriase din evaziune – din diverse agentii, care nu reprezentau interesele agentiilor, ci interesele personale – au pornit o campanie de presiune impotriva institutiilor statului, in incercarea de a opri efectele OUG 25/2013. Jurnalistii nostri au aflat ca grupul de interese a organizat deja o strategie in acest sens, prima reduta fiind Parlamentul. Respectivii au contactat deja o agentie de lobby, care sa-i reprezinte in lupta cu Parlamentul si Guvernul si sa sesizeze Curtea Constitutionala si Consiliul Concurentei, pentru, ca, in final, sa ceara reexaminare la Presedintie. De asemenea, ei vor sa se intalneasca, personal, cu 25 de senatori sau 50 de deputati, pentru a obtine semnaturile acestora, in conditiile in care se va ajunge la un proces. Cum ii vor stimula pe parlamentari, nu se stie. Se stie, insa, ca evazionistii s-au apucat sa stranga bani…
Citeste AICI continuarea articolului!