”În primele 48 de ore, 265 de tiruri cu produse au plecat din depozitul eMAG către hub-urile curierilor. Având în vedere planificarea făcută cu firmele de curierat şi Poşta Română, livrările s-au efectuat foarte bine anul acesta. Este, probabil, cea mai mare schimbare faţă de ediţiile anterioare ale Black Friday. Suntem încrezători că ne vom îndeplini promisiunea de a livra până pe 28 noiembrie. Astfel, creşte încrederea în comerţul online, salvezi timp şi bani comandând online”, a spus Alexandru Niculescu, director de operaţiuni eMAG.
Prima comandă a fost livrată chiar în ziua de Black Friday, înainte de ora 14:00. Primele trei comenzi au fost plasate din Sibiu, Bucureşti şi Iernut. Cea mai complexă comandă a fost compusă din produse din 31 de categorii diferite.
”În ceea ce priveşte metodele de livrare alese, surpriza au reprezentat-o lockerele easybox, care au ajuns la o adopţie de 16% în doar un an de la lansare. Comanda ridicată cel mai repede din lockerele easybox a petrecut doar 22 de minute în sertarele punctului de pick-up. Până în acest moment, peste 30% din comenzile livrate în easybox au fost ridicate în primele două ore de la încărcare”, se arată în comunicat.
Comanda livrată cel mai repede a fost plasată în primele minute de la start şi a ajuns la destinatar, prin curier, în Bucureşti, sectorul 2, la ora 13:41. eMAG şi firmele de curierat partenere - FAN Courier şi Sameday - au investit anul acesta peste 30 de milioane de euro în centre logistice, maşini, tehnologie şi în lockerele easybox.
Pe lângă livrarea prin intermediul curierilor, comenzile pot fi ridicate dintr-unul din cele 625 oficii ale Poştei Române, de la cele 250 de lockere easybox sau din showroom-urile eMAG. Având în vedere că livrările de Black Friday se vor finaliza până pe 28 noiembrie, companiile de curierat sunt pregatite pentru vârful din decembrie, luna cadourilor.
Sursa : news.ro
OMV Petrom a finalizat procesul de aducere la ţărm a platformei Gloria, fiind pentru prima dată când o platformă marină ... CSALB: Beneficiile negocierilor dintre consumatori şi bănci depăşesc 2 milioane de euro...