”În efortul de a ajuta la reducerea răspândirii Covid-19 şi de a proteja sănătatea clienţilor, angajaţilor şi a comunităţilor deopotrivă, luând în acelaşi timp în considerare şi măsurile luate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, începând cu 16 martie, activitatea cu publicul larg a centrelor de relaţii cu clienţii E-Distribuţie va fi suspendată”, arată Enel, într-un comunicat.
Companiile E-Distribuţie asigură clienţii că vor continua să desfăşoare toată activitatea tehnică şi operativă în aceleaşi condiţii, şi că echipele de tehnicieni sunt gata să intervină pentru orice probleme care ar putea apărea în această perioadă. Mai mult, au fost stabilite măsuri suplimentare de sprijin pentru instituţiile sanitare, precum spitale şi centre de carantină, pentru a asigura continuitatea distribuţiei de energie electrică.
Astfel, în perioada următoare, compania a pus la dispoziţia clienţilor pentru solicitările legate de racordarea la reţea următoarele numere de telefon, de luni până vineri în intervalul 8 – 16: Muntenia – 0372.115.733, Banat – 0372.565.215, Dobrogea – 0372.415.303.
În plus, clienţii pot folosi şi alte canale alternative de comunicare: site-ul , interfaţa din zona ”Contul meu”, iar pentru solicitări cu privire la alimentarea cu energie electrică, clienţii au la dispoziţie următoarele numere gratuite, disponibile non-stop - 0800.070.444 pentru zona Banat (judeţele Timiş, Hunedoara, Arad şi Caraş-Severin), 0800.070.555 pentru judeţele Dobrogea (judeţele Constanţa, Tulcea, Ialomiţa şi Călăraşi) şi 0800.070.888 pentru judeţele Muntenia (Bucureşti, precum şi pentru judeţele Ilfov şi Giurgiu ).
Clienţii pot verifica statusul întreruperilor în alimentarea cu energie electrică pe o hartă dedicată care este actualizată din 30 în 30 de pe site-ul companiei.
Sursa : news.ro