Pe 9 și 10 iunie, ICEEfest vin specialiști în eCommerce gata sa ne explice ultimele inovații in domeniu.
În prima zi a festivalului, pe Focus Stage vor urca experți care si-au concentrat atenția pe partea de vanzari si optimizare.
Secțiunea va incepe la ora 10.30 cu speech-ul lui Marco Bertozzi. Global Chief Revenue in cadrul Performics, Marco e un lider in strategia digitala, ca urmare a experienței de peste 15 ani in acest domeniu. Nu e de mirare ca publicația The Drum l-a desemnat ca fiind al 4-lea cel mai influent expert in digital din Marea Britanie.
- prima sesiune continua cu discursurile lui: James Finlayson (Verve Search - companie care servește clienți din peste 10 tari), Antonio Eram (Netopia - segmentul de top al soluțiilor de plăți electronice) si Yousuf Khatib (Marketizator - un tech startup premiat ce oferă soluții de optimizare complete)
După o foarte apreciata prezență la ediția de anul trecut, Ivan Imhoff ne vorbește acum despre optimizare. Head of Conversion Rate Optimisation @ House of Kaizen, Ivan va fi pe Focus Stage începând cu ora 12.30.
Nu ratați speech-urile reprezentanților unor adevărați giganți ai internetului: Thorsten Hermes (Head of Strategy & Digital Innovation, Google) si Karolina Janus (Client Solutions Manager CEE, Facebook) acaparează scena începând cu ora 14.15.
Despre creativitate in eCommerce, de la ora 16.30:
- George Frangakis, Managing Director, ForestView
- Daniel Prümers, Director Business Development, Criteo
- Yuval Rachlin, Regional VP Italy and Resellers, Sizmek
- Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE, Facebook
- Marcin Malinowski, Head of Global Partnerships CEE, Google
- Terry Taouss, Managing Director, Centro
Ziua este închisa de 3 specialiști care lucrează in cadrul unor companii focusate pe partea de fashion: Francesca Fabricio este Head of Private Labels @ Zoot, Marc von Brockdorff e Co-Founder & Development Manager @ Hotjar iar Yousuf Khatib ocupa funcția de Chief Business Officer @ Marketizator. Ii puteți auzi începând cu ora 17.30.
Pentru participarea la speech-urile de eCommerce de pe Focus Stage, ICEEfest a creat un bilet de acces special, in valoare de 60 euro. Detalii pe site-ul oficial al festivalului.
Alte doua sesiuni care au la baza eCommerce-ul sunt programate in a doua zi de ICEEfest, pe Innovation Stage 2, începând cu ora 10.00.
Aici puteti vedea componenta fiecărui stage in parte dar iată câteva exemple din partea celor care vor vorbi despre ultimele tendințe din AdTech:
- Mariusz Pawełczyk/ Commercial Director CEE, Sociomantic, companie cu 19 birouri pe 6 continente ce ofera rezultate real-time pentru marketeri din intreaga lume
- Terry Taouss/ Managing Director, Centro: a facut parte din echipa care a creat SiteScout, liderul platformelor self-serv in advertising
- Yuval Rachlin/ Regional VP Italy and Resellers, Sizmek: lucreaza la proiecte eCommerce de la finalul anilor 90 migrand apoi spre nisa tehnologiilor de securitate
- Daniel Prümers/ Director Business Development, Criteo, companie cu peste 2.000 de angajati la nivel mondial - liderul global in digital performance advertising.
Nu puteam uita Revoluția Programmatic, alături de personaje care au fondat sau conduc grupuri lidere in regiunile in care activează.
- Odysseas Ntotsikas este Fondator si Managing Director ThinkDigital Group, acum cea mai puternica rețea de Digital Media din Sud Estul Europei
- Dan Balotescu, Managing Partner/ Prometheus: prima agenție din Romania specializata in Programmatic media
- Caspar Schlickum, CEO, EMEA/ Xaxis. După 4 ani la Mindshare, Caspar gestionează acum operațiunile de business ale Xaxis din 17 tari
Pentru o viziune completa a complexității setlist-ului eCommerce aveți la îndemâna Agenda 2016.
ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - va fi deschis anul acesta de discursul Netflix, prima prezență de acest gen în regiune pentru rețeaua care a adunat peste 81 de milioane de abonați la nivel mondial.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – este organizat in parteneriat cu Orange, cu sprijinul Volkswagen, XAXIS,BCR si Prometheus.
Companiile interesate sa se alăture o mai pot face încă, aici.
Ultimele bilete la prețul actual, înainte de scumpirea lor, sunt disponibile pe site-ul festivalului.