”În timp ce pandemia se extinde şi tot mai mulţi oameni de distanţează unii de alţii, acest lucru înseamnă că mult mai mulţi oameni folosesc aplicaţiile noastre”, a anunţat compania într-o postare pe blog.
”Nu monetizăm multe dintre serviciile unde observăm o creştere a angajamentului şi observăm o slăbire a afacerilor cu publicitate în ţările care iau măsuri agresive pentru reducerea răspândirii COVID-19”, a explicat compania.
Anunţul Facebook a survenit la o zi după ce Twitter şi-a retras estimările referitoare la veniturile şi profitul din primul trimestru, precum şi previziunile aferente anului 2020, referindu-se la impactul răspândirii coronavirusului asupra cererii de publicitate. Numărul de utilizatori ai Twitter este în creştere, dar incertitudinile legate de gravitatea impactului economic al pandemiei vor avea probabil un efect negativ asupra bugetelor de publicitate.
Acţiunile Facebook au scăzut cu sub 1% în urrma informaţiei, după ce crescuseră cu peste 8% pe parcursul tranzacţiilor, în concordanţă cu evoluţia ascendentă a cotaţiilor bursiere.
Sursa : news.ro
Companiile continuă să caute oameni – angajatorii din retail, financiar, sănătate și digital, cei mai activi în luna mar... Indicele Dow Jones a înregistrat marţi cea mai mare creştere procentuală într-o singură zi din ultimii 87 de ani...