Ford a anunţat că va opri promovarea pe toate platformele de socializare din Statele Unite, pentru următoarele 30 de zile.
Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că îşi va reevalua prezenţa pe toate platformele de socializare şi că ura, violenţa şi nedreptatea rasială trebuie să fie ”eradicate.”
Un purtător de cuvânt al Henkel a declarat luni că grupul se alătură boicotului împotriva Facebook.
Henkel, care fabrică săpunul Dial, detergentul Persil şi şamponul Schwarzkopf, ”nu se va mai promova pe serviciile Facebook în luna iulie, cu toate brandurile sale”, a spus purtătorul de cuvânt.
Ford şi Henkel s-au alăturat unei liste lungi de companii care şi-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susţine campania împotriva urii şi dezinformării pe platformele companiei.
Sursa : news.ro
Combinatul chimic Donau Chem Turnu Măgurele şi-a reluat activitatea, după cinci ani de pauză. Combinatul consumă 1,6 mil... Aproape jumătate din populaţia americană nu are un loc de muncă, din cauza pandemiei de coronavirus...